Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO) informujemy, że administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:
Firma Handlowa Dama Dariusz Kopaczewski
ul. Piłsudskiego 1A, 72-600 Świnoujście
NIP: 855 000 2215
REGON: 811 202 658
To oznacza, że odpowiadamy za wykorzystywanie danych w sposób bezpieczny, zgodny z umową oraz obowiązującymi przepisami.
Z Administratorem można się kontaktować:
pisemnie na adres: ul. Piłsudskiego 1A, 72-600 Świnoujście
drogą e-mailową: Recepcja@stawavilla.pl
telefonicznie: +47 570 570 527 lub 91 322 25 55
Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b oraz f RODO, tj.:
a) w celu wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą (np. rezerwacja noclegu),
b) w celu realizacji prawnie uzasadnionego interesu administratora (np. marketing, poprawa jakości usług).
Dane osobowe przetwarzane są w szczególności w celu:
zawarcia i realizacji umowy o świadczenie usług noclegowych,
realizacji obowiązków prawnych (np. wystawianie i przechowywanie faktur, meldunki, rozliczenia),
obsługi reklamacji,
komunikacji z Gośćmi (np. telefon, e-mail),
poprawy jakości usług (np. preferencje żywieniowe),
marketingu bezpośredniego (za zgodą),
zapewnienia bezpieczeństwa Gości (monitoring wizyjny),
realizacji usług dodatkowych (np. zabiegi SPA – w takim przypadku mogą być przetwarzane dane dotyczące stanu zdrowia w zakresie niezbędnym).
Przetwarzane mogą być dane takie jak:
imię, nazwisko, adres zamieszkania,
PESEL / numer dokumentu tożsamości (dla meldunku),
dane kontaktowe (telefon, e-mail),
dane dotyczące płatności,
preferencje związane z pobytem (np. dieta),
w niektórych przypadkach dane dotyczące zdrowia (w związku z usługami dodatkowymi).
Administrator przetwarza dane osób odwiedzających profile Stawa Villa & Apart w mediach społecznościowych (np. Facebook, Instagram). Dane te są przetwarzane wyłącznie w związku z prowadzeniem profilu i promowaniem usług. Podstawą prawną jest uzasadniony interes administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
Odbiorcami danych mogą być wyłącznie podmioty współpracujące z Administratorem, w szczególności:
dostawcy systemu rezerwacyjnego (Profitroom),
firmy obsługujące systemy informatyczne, hostingowe i IT,
podmioty świadczące usługi księgowe, prawne, ubezpieczeniowe,
podmioty świadczące usługi dodatkowe (np. rehabilitacyjne, wellness).
Dane nie są przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy.
dane związane z realizacją umowy – przez okres 5 lat liczony od końca roku kalendarzowego, w którym zakończono pobyt,
dane z monitoringu – do 30 dni, chyba że nagranie stanowi dowód w sprawie,
dane marketingowe – do momentu cofnięcia zgody.
Każdy Użytkownik ma prawo do:
dostępu do swoich danych,
sprostowania danych,
usunięcia danych,
ograniczenia przetwarzania,
przenoszenia danych,
wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania (np. w celach marketingowych),
cofnięcia zgody w dowolnym momencie,
wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (UODO).
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak ich brak uniemożliwia zawarcie i realizację umowy o pobyt.